تاریخچه ماکیتا

در این مقاله از تاریخچه ماکیتا صحبت می کنیم . در ادامه با مجله خبری عمو حسن همراه باشید... 

در سال 1915 یک شرکت خصوصی فروش و تعمیرات ابزار برقی در ژاپن تحت نام ماکیتا توسط ماسابورو تاسیس شد . 

در سال 1945 ماکیتا کارخانه خود را برای اجتناب از بمباران به شهر سومیوشی انتقال داد و در سال 1955 جوجیرو گوتوریاست شرکت را برعهده گرفت و اولین ابزار برقی خود یعنی رنده را تولید کرد و با تولید اولین شیار زن سیار در همان سال جایگاه خود را به عنوان متخصص ابزار برقی در بازار یافت و اره گرد بر و دریل را نیز تا پایان سال 1962 به تولید ابزار آلات خود اضافه کرد . 

شرکت ماکیتا در سال 1969 اولین ابزار شارژی خود را به اسم دریلD6500 تولید کرد و در سال 1970 اولین دفتر خود را در ایالات متحده آمریکا گشود .

شرکت ماکیتا بعد از 10 سال آزمایشات متفاوت برای اطمینان از کیفیت محصولات خود در سال 1978 اولین دریل 7.2 ولتی بدون سیم خود را تولید و به بازار عرضه کرد .

پس از مدتی با سرمایه گذاراری های متعدد در این زمینه قدرت و طول مدت کار این ابزار را افزایش داد و این خصوصیات به خصوصیات انحصاری ابزار بیسیم ماکیتا تبدیل شدند .

شرکت ماکیتا در سال 1981 با تولید میخ کوب و کمپرسور اولین ابزار بادی خود رو تولید کرد .

شرکت ماکیتا سری ابزار 18 ولتی خود را در سال 2005 تولید کرد که این سری اکنون بزرگترین سری ابزار بیسیم 18 ولتی در دنیا میباشد . در سال 2015 صدمین دستگاه از خط تولید 18 ولتی این شرکت وارد بازار شد که دارای باتری لیتیوم در این صنعت می باشد .

 

مقایسه اقلام
طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید